Fashion design

 Fashion design - part 1


මිනිසුන් ඇඳුම් ඇඳීමට පටන් ගත් විට විලාසිතා ආරම්භ විය. මෙම ඇඳුම් සාමාන්යයෙන් ශාක, සත්ව හම් සහ අස්ථි වලින් සාදන ලදී. 19 වැනි සියවසේ මැද භාගයට පෙර Haute couture සහ Read-to-wear අතර බෙදීම ඇත්ත වශයෙන්ම නොතිබුණි.  බොහෝ විට, ඇඳුම් රටා, මැසීම සහ ගෘහාශ්රිතව සකස් කරන ලදී.

The five types of fashion design are:
  • Haute Couture Fashion.
  • Luxury Fashion.
  • Fast Fashion.
  • Economy Fashion.
  • Ready-To-Wear Fashion.

Haute Couture Fashion

විලාසිතා තුළ Haute couture යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?



ඇඳුම් ඇඳීම වචනානුසාරයෙන් පරිවර්තනය කර ඇති අතර, couture යනු ඇඳුම් සෑදීම සඳහා ප්‍රංශ භාෂාව වන අතර, haute යන්නෙහි තේරුම ඉහළයි. ... නිල Haute Couture නිවසක් ලෙස සුදුසුකම් ලැබීමට, සාමාජිකයන් අවම වශයෙන් පූර්න කාලීන කාර්ය මණ්ඩලය පහළොවක්වත් සේවය කරන ඇට්ලියර් (වැඩමුළුව) භාවිතා කරමින්, එකකට වඩා සවි කිරීම් සහිත, පුද්ගලික ගනුදෙනුකරුවන් සඳහා ඇණවුම් කළ ඇඳුම් නිර්මාණය කළ යුතුය.

Haute couture යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ උසස් විලාසිතාද?

Haute couture යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ උසස් විලාසිතා සහ අභිරුචි-සාදන ලද ඇඳුම් ලෝකයයි. මෙම වාක්‍ය ඛණ්ඩය ප්‍රංශ භාෂාවෙන් පැමිණ "ඉහළ මැහුම්" හෝ "ඉහළ ඇඳුම් මැසීම" ලෙස පරිවර්තනය කරයි. එය උසස් විලාසිතාවන්ට සමාන වේ.

සන්නාම හොට් කෝචර් එකක් කරන්නේ කුමක් ද?

නිර්වචනයට අනුව, haute couture යන්නෙන් අදහස් වන්නේ "මුල සිට අවසානය දක්වා අතින් සාදන ලද, උසස් තත්ත්වයේ, මිල අධික, බොහෝ විට අසාමාන්‍ය රෙදි වලින් සාදන ලද සහ සවිස්තරාත්මකව දැඩි අවධානයෙන් මසා ඇති සහ වඩාත්ම පළපුරුදු හා දක්ෂ මලාපවහන මගින් නිම කරන ලද, බොහෝ විට කාලය ගතවන විලාසිතාවකි. , අතින් ක්‍රියාත්මක කරන ලද ශිල්පීය ක්‍රම."

Luxury Fashion

සුඛෝපභෝගී විලාසිතා ලෙස සලකන්නේ කුමක්ද?

සුඛෝපභෝගී සන්නාමයන් පාරිභෝගිකයින්ගේ සිත් තුළ ඇති රූප ලෙස සලකනු ලබන අතර එය ඉහළ මට්ටමේ මිල, ගුණාත්මකභාවය, සෞන්දර්යය, දුර්ලභත්වය, අසාමාන්‍ය බව සහ ඉහළ මට්ටමේ ක්‍රියාකාරී නොවන සංගම් වලින් සමන්විත වේ. ... සන්නාමය දකින සෑම විටම සහ කොතැනක සිටියත්, එය සුන්දරත්වයේ සහ අලංකාරයේ ලෝකයක් මූර්තිමත් කරයි.


විලාසිතා සන්නාමයක් සුඛෝපභෝගී වන්නේ කුමක් ද?

Danziger විසින් නිර්වචනය කර ඇති පරිදි සුඛෝපභෝගී සන්නාම වටිනාකම් දහය වන්නේ උසස් කාර්ය සාධනය, ශිල්පීයත්වය, සුවිශේෂත්වය, නවෝත්පාදනය, ස්ථානය සහ වේලාව පිළිබඳ හැඟීම, නවීනත්වය සහ සැලසුම් සෞන්දර්යය, නිර්මාණාත්මක ප්රකාශනය, අදාළත්වය, උරුමය සහ වගකීමයි.

Fast Fashion

වේගවත් විලාසිතා යනු මෑත කාලීන කැට්වෝක් ප්‍රවණතා සහ ඉහළ විලාසිතා නිර්මාණ අනුකරණය කිරීම, අඩු වියදමකින් ඒවා මහා පරිමාණයෙන් නිෂ්පාදනය කිරීම සහ ඉල්ලුම ඉහළම තිබියදී ඉක්මනින් සිල්ලර වෙළඳසැල් වෙත ගෙන ඒමේ ඇඳුම් කර්මාන්තයේ ව්‍යාපාරික ආකෘතිය විස්තර කිරීමට භාවිතා කරන යෙදුමකි.


වාසි සහ අවාසි

දැරිය හැකි මිල ගණන් සහ පාරිභෝගිකයන් සඳහා ක්ෂණික තෘප්තිය, සමාගම් සඳහා වැඩි ලාභ, සහ විලාසිතාමය ඇඳුම් ප්‍රජාතන්ත්‍රීකරණය වේගවත් විලාසිතා ප්‍රතිලාභ අතර වේ. අවාසිය නම්, වේගවත් විලාසිතා දූෂණය, නාස්තිය, "ඉවත දැමිය හැකි" මානසිකත්වය ප්‍රකාශ කිරීම, අඩු වැටුප් සහ අනාරක්ෂිත සේවා ස්ථාන සමඟ ද සම්බන්ධ වේ.

සදාචාරාත්මක ගැටළු

පාරිසරික ගැටළු වලට අමතරව, වේගවත් විලාසිතා ඇඟලුම් බොහෝ සදාචාරාත්මක ගැටළු ඇති කරයි. ඒවා බොහෝ විට නිපදවනු ලබන්නේ කම්කරුවන් අනාරක්ෂිත තත්වයන් යටතේ දිගු පැය ගණනක් සේවයේ යොදවා ඇති ස්වීට් සාප්පු වල ය.

Economy Fashion

විලාසිතා ආර්ථිකය යනු කුමක්ද?

ඉකොනොමි ෆැෂන් සඳහා රූප ප්‍රතිඵලය.
ඇඳුම්වල ආර්ථික විද්‍යාව ක්‍රියාවලි තුනක් ඇතුළත් වේ: නිෂ්පාදනය, ඇඳුම් සෑදීම; බෙදා හැරීම, නිෂ්පාදකයාගෙන් පාරිභෝගිකයා වෙත ඇඳුම් ලබා ගැනීම; සහ පරිභෝජනය, ඇත්ත වශයෙන්ම ඇඳුම් භාවිතා කිරීම. පරිභෝජනය නිෂ්පාදනය සහ බෙදා හැරීම මෙහෙයවන නමුත්, ක්‍රියාවලි තුන බොහෝ ආකාරවලින් වෙන් කළ නොහැකි ය.

ආර්ථිකය විලාසිතා වලට බලපාන්නේ කෙසේද?

ආර්ථික උත්පාත කාලවලදී මිනිසුන්ට ඉවත දැමිය හැකි ආදායම වැඩිය. එබැවින්, Pestle විශ්ලේෂණයට අනුව, ඔවුන් වැඩිපුර ඇඳුම් මිලදී ගත හැකි අතර, ඇඳුම් නිෂ්පාදකයින්, තොග වෙළෙන්දන් සහ සිල්ලර වෙළෙන්දන් සඳහා විකුණුම් වැඩි කරයි. කෙසේ වෙතත්, අවපාතයන් ප්රතිවිරුද්ධ බලපෑමක් ඇත. ... තවද ඔවුන්ට සැලකිය යුතු අඩු මිලකට ඇඳුම් විකිණීමට සිදු විය හැකිය.

ආර්ථික ප්‍රශ්න විලාසිතා ප්‍රවණතාවලට බලපාන්නේ කෙසේද?

විලාසිතා කර්මාන්තයේ දියුණුව සහ ප්‍රවණතා බොහෝ දුරට රඳා පවතින්නේ අවපාතය, උද්ධමනය සහ ආර්ථික වර්ධනය වැනි ආර්ථික සාධක මත ය. අයහපත් ආර්ථික කාලවලදී, පාරිභෝගිකයින්ට නවතම විලාසිතා ප්‍රවණතා සමඟින් සිටීමට අපහසු වූ බැවින් බොහෝ අය ඇඳුම් මිලදී ගැනීම අඩු කළහ.

Ready-To-Wear Fashion

ඇඳුම් පැළඳුම් සඳහා සූදානම් වීම යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ කුමක්ද?

රෙඩි-ටු-වෙයාර් යනු ප්‍රමිති ප්‍රමාණයට පෙර නිශ්පාදනය කර නිමි තත්වයේ අලෙවි කරන ඇඳුම් සඳහා භාවිතා කරන යෙදුමයි. මෙම හේතුව නිසා, එය සාදන ලද සහ නියම කරන ලද ඇඳුම් වලින් වෙනස් වේ. කෙසේ වෙතත්, එය මහා වීදි සිල්ලර වෙළෙන්දන්ගෙන් ඔබ සොයා ගන්නා මහා-වෙළඳපොල ඇඳුම් වලට වඩා වෙනස් ය.


ඇඳුම් ඇඳීමට සූදානම් වෙළඳ නාමයක් යනු කුමක්ද?

රෙඩි-ටු-වෙයාර් විලාසිතා සඳහා රූප ප්‍රතිඵලය
"Read-to-wear" (ප්‍රංශ භාෂාවෙන් prêt-à-porter ලෙස හැඳින්වේ) යනු විලාසිතා කර්මාන්තයේ යෙදුමක් වන අතර එයින් ඇඟවෙන්නේ ඇඳුම් ආයිත්තම් කට්ටලයක් ප්‍රමිතිගත ප්‍රමාණවලින් මහා පරිමාණයෙන් නිෂ්පාදනය කර නිමි තත්ත්වයේ විකුණා ඇති බවයි. විශේෂිත පුද්ගලයා.

-----------------------------------------------------------------have a good day------------------------------

Comments

Post a Comment